Nyheter

Vil du jobbe med å etablere programmatiske kjøp i Amedia?

Vår nye satsning innenfor programmatisk, Digitale Kjøp, trenger en kompetent selger til å etablere, følge opp og utvikle satsingen lokalt og nasjonalt.

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Geelmuyden Kiese vant «Tett På»

Geelmuyden Kiese vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. tertial 2017. Byrået vant med en reklamekampanje for Sparebankstiftelsen DNB.

 Amedia rekrutterer to nye ledere

Amedia rekrutterer to nye ledere

Amedia Salg og Marked har ansatt to nye ledere. Therese Eriksson blir salgssjef for strategisk kundeteam, mens Kathrine Saastad blir leder for digitale kjøp.

Danny J. Pellicer klar som sjef for Amedias innholdsmarkedsføring

Danny J. Pellicer klar som sjef for Amedias innholdsmarkedsføring

Danny J. Pellicer (49) har startet som kommersiell innholdssjef hos Amedia Salg og Marked. Pellicer kom sist fra jobben som leder i NordlysLAB. 

Pilot vant «Tett På» med «kjærlighetsforsikring»

Pilot vant «Tett På» med «kjærlighetsforsikring»

Schjærven Pilot vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 1. tertial 2017. Innovasjonsbyrået vant med en reklamekampanje for lokalbankene i Eika Alliansen.

Westerdals-team vant Gulltusjen

Westerdals-team vant Gulltusjen

Torbjørn Havn (25) og Théo Mogens Merkiled (26) gikk helt i topps i årets utgave av Gulltusjen. Teamet fra Westerdals Oslo ACT kjempet med 64 andre team og totalt 130 deltakere.

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Vil bli ledende på programmatisk reklamesalg

Amedia har i dag tatt et sjumilssteg i reklamemarkedet. Ved å ta i bruk den verdensledende teknologiplattformen til Google, posisjonerer Amedia seg sterkere i markedet for programmatisk reklamesalg og tilbyr nå annonsørene nye og mer slagkraftige løsninger.

Markedsledende teknologi for kjøp av lokale medier og brukere

Markedsledende teknologi for kjøp av lokale medier og brukere

Mandag 24.april lanserer vi Google DFP og Ad Exchange, som vi har koblet med våre egne brukerdata. Dette betyr enklere og mer målrettede kjøp, samt et enda mer kraftfullt produkt for å treffe lokalt med annonseringen.

120 påmeldt til årets Gulltusjen

120 påmeldt til årets Gulltusjen

Totalt 120 deltakere er nå klare for Gulltusjen. Konkurransen går av stabelen på Westerdals Oslo ACT onsdag 26. april. Ved hjelp av blokk og tusj skal unge kreative under 30 år kjempe om heder og ære. Det er avisannonsen som står i fokus.

Whitefox og Coop Nordland til topps i «Tett På» 2016

Whitefox og Coop Nordland til topps i «Tett På» 2016

Whitefox og Coop Nordland vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» i 2016 med kampanjen «Coop Nordland 100 år»

I&M Kommunikasjon vant «Tett På» for fjerde kvartal med tøffelhelt-annonse

I&M Kommunikasjon vant «Tett På» for fjerde kvartal med tøffelhelt-annonse

I&M Kommunikasjon vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for fjerde kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for TOVA, Shoes for life.

Findriv vant «Tett På» for tredje kvartal med Volvo-annonser

Findriv vant «Tett På» for tredje kvartal med Volvo-annonser

Findriv vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for tredje kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Frydenbø og Volvo.

Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt

Jakter på økt konvertering med nytt digitalt DM-produkt

Amedia Marked tester et nytt digitalt DM-produkt som rulles ut på de aller fleste av våre lokale nettaviser allerede 12. oktober. Nå kan du også bli med å teste!

6 av 10 prioriterer lokalavisen

6 av 10 prioriterer lokalavisen

En undersøkelse fra mai måned foretatt av Respons Analyse på oppdrag for Amedia Marked, viser at lokale medier prioriteres som den viktigste informasjonskanalen i lokalsamfunnet. 

Whitefox vant «Tett På» for 2.kvartal

Whitefox vant «Tett På» for 2.kvartal

Whitefox vant Amedia Markeds reklamekonkurranse «Tett På» for 2. kvartal 2016. Byrået vant med en reklamekampanje for Coop Nordland 100 år.