Analyseavdelingen i Amedia Marked gjennomfører årlig en rekke undersøkelser innen effektmålinger, bransjeanalyser og spesialanalyser for mange av våre viktige kunder.
Gjennom et kontinuerlig analyseløp med undersøkelser og gjennom vår førstepartsdata (aID), har Amedia tilgang til unik innsikt som skaper verdi og effekt for norske annonsører. Vi ønsker å samarbeide tett med annonsørene og mediebyråene for å skape de gode og effektive kundereisene bygd på annonsørdata og aID. Amedia vil alltid gi annonsekjøperne full innsikt, slik at vi sammen skaper verdi og effekt.
På denne siden vil vi dele hovedfunn fra våre analyser og bransjeundersøkelser.
Ønsker du mer detaljert informasjon tilpasset nettopp ditt behov, er det bare å ta kontakt:
I en tid der priser på dagligvarer har økt og ser til å øke fremover, parallelt med at renter og inflasjon øker, gjør at prioriteringene til den enkelte forbruker kommer til å bli tøffere i tiden fremover. Det blir stadig viktigere å forstå markedet og kundenes behov.
Denne undersøkelsen ser på temaer som handelshyppighet, kjøpsplaner, produktkategorier og hvorfor folk handler på nett fremfor varer i fysisk butikk.
4 av 10 nordmenn planlegger å handle møbler i løpet av de neste 6 måneder og halvparten vil handle interiør, viser undersøkelse utført av YouGov.
De siste to årene har det norske folk brukt mer tid hjemme enn på veldig lenge. Hva har det gjort med våre behov for å pusse opp hjemme?
Ingen kommersielle medier har høyere tillit enn norske lokalaviser.
Telefon: 02088
E-post:
Akersgata 34
0180 Oslo
PB 1168 Sentrum
0107 Oslo
Design og utvikling av Bonefish.no