Kjøpesenterundersøkelse januar 2022

Undersøkelsene «Kjøpesenter og handlevaner» fra perioden 14.01.22 til 17.01.22 fra henholdsvis Syno og YouGov er gjort på oppdrag fra Amedia Salg og Marked. Mens det i Syno-undersøkelsen ble gjort 1 010 intervjuer i alderen 18-80 år, ble det i YouGov-undersøkelsen foretatt 1 013 intervjuer i aldersgruppen 18 år pluss.

Ta kontakt med din kontaktperson i Amedia Salg og Marked for mer informasjon om resultatene fra undersøkelsen, eller send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Kjøpesenterundersøkelse januar 2022

Undersøkelsene «Kjøpesenter og handlevaner» fra perioden 14.01.22 til 17.01.22 fra henholdsvis Syno og YouGov er gjort på oppdrag fra Amedia Salg og Marked. Mens det i Syno-undersøkelsen ble gjort 1 010 intervjuer i alderen 18-80 år, ble det i YouGov-undersøkelsen foretatt 1 013 intervjuer i aldersgruppen 18 år pluss.

Ta kontakt med din kontaktperson i Amedia Salg og Marked for mer informasjon om resultatene fra undersøkelsen, eller send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Besøk

Hele 86 prosent av de spurte sier de har besøkt et kjøpesenter i løpet av de siste 30 dager. 24 % har besøkt tre eller flere kjøpesenter.

Planer om å besøke kjøpesenter

67 prosent har planer om å handle på kjøpesenter neste 14 dager.

Klikk og hent på kjøpesenter

Hele 31 % svarer at de har benyttet klikk og hent på kjøpesenter siste 3 måneder. Det er flest i aldersgruppen 18-29 år som har benyttet seg av tjenesten. Det er flere i aldersgruppen 40-49 år som nå benytter klikk og hent, sammenlignet med tidligere undersøkelser.

Klikk og hent

Har benyttet klikk og hent på kjøpesenter siste 3 måneder?


Design og utvikling av Bonefish.no