Ragnhild Kræmer er ansatt som ny salgssjef på strategisk kundeteam hos Amedia Salg og Marked. Hun kommer sist fra stillingen som sponsoransvarlig hos VG.
Kræmer har mange års fartstid i Schibsted, blant annet som strategisk kundesjef og KAM. Hun har også lang fartstid fra mediebyåsiden samt fra Egmont.
– Vi har gledet oss stort gjennom høsten til å få Ragnhild på plass. Dette er en stjernesignering. Ragnhild kommer til å tilføre Amedia mye med sin kompetanse, erfaring og sitt engasjement. Og dette kommer både byråene og annonsørene våre til å merke og få stor glede og verdi av, sier Christian Thu, salgsdirektør i Amedia.
Thu tror at Amedia vil hevde seg godt i annonsekampen, også i 2023.
– Jeg føler at vi er godt rustet for å gjøre en sterk innsats i annonsemarkedet i 2023. Inngangen til det nye året ser bra ut. Vi har annonseprodukter i verdensklasse – og vi vet det vi trenger å vite om målgruppene som vi når. Jeg er sterk i troen både på digitalt og print i året som nå snart starter, sier Christian Thu.
Kræmer er så vidt i gang i sin nye stilling i Amedia. Sist torsdag var hun på plass.
– Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang. Amedia har veldig mye på gang – og selskapet har svært spennende annonseprodukter både på lokalt og riksdekkende nivå, sier Ragnhild Kræmer.
Nå rettes fokus mot det kommende annonseåret.
– Annonseåret 2023 kommer til å bli spennende. Det er stor kamp om annonsekronene i markedet. Jeg føler at Amedia er svært godt rustet i den kampen, sier Ragnhild Kræmer.
For mer informasjon, kontakt salgsdirektør Christian Thu hos Amedia Salg og Marked på 926 18 687 og/eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.