Amedia opprettholder prisene for 2023

Publisert: 20. desember 2022

Amedia viderefører bruttoprisene for både digitale flater og papiravisene. Det betyr at både brutto CPM-nivåene og brutto CPT-nivåene forblir uendret i 2023. 

 - Vi har valgt å ikke justere bruttoprisene våre digitalt for 2023, sier Christian Thu, salgsdirektør i Amedia. Vi styrer etter tilbud og etterspørsel, samtidig som vi ser at vi har mer å hente på salg av video, målgrupper og kontekstuell annonsering. Vi ønsker å jobbe tett med våre annonsører og mediebyråer for å skape enda bedre verdi og effekt for annonseringen. Dette handler om å skape god ROI (return on investment), sier han videre, og da må vi sørge for at man får avkastning på annonseringen.

 - Amedias printprodukt med over 100 papiraviser er en av Norges beste dekningskanaler, sier Christian Thu. Hver dag når vi en millioner nordmenn. Og dette er også en utrolig kjøpesterk målgruppe. 

 I fjor gjorde Amedia sammen med Schibsted og Polaris en stor standardiseringsjobb på alle printformater, hvilket gjør at de norske papirmediene nå har gjennomgående standard premium printformater.

 For mer informasjon om våre priser, se vår annonseweb her.

Design og utvikling av Bonefish.no