Amedia Salg og Marked fakturerer som normalt

    Publisert: 20. januar 2022

    Stadig flere av Amedias tjenester og aktiviteter er gjenopprettet og fungerer som normalt etter dataangrepet mot Amedia 28. desember.

    Vi gleder oss over at våre tjenester til annonsørene er lite berørt av dataangrepet, og at annonsørene kan få ut sitt budskap gjennom alle våre kanaler, slik de ønsker. Digital annonsering har gjennom hele perioden fungert som vanlig, og annonsering i papiravisene har i januar også fungert tilnærmet normalt. Derfor følger vi også de normale prosedyrer og metoder for fakturering av våre kunder, og flere tusen annonsører og byråer har i disse dager mottatt eller vil motta fakturaene sine fra Amedia for annonsering i desember.

    - Vi fakturer som normalt. Vi har ikke gjort noen endringer som følge av dataangrepet. Vi benytter de samme kontonumre for innbetaling som vi alltid har benyttet, og faktureringsgrunnlaget er slik kundene er vant med, sier konserndirektør for Salg og Marked, Hilde Norddal.

    Ved spørsmål, ta gjerne kontakt med din faste kontaktperson i Amedia eller send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

    Informasjon om dataangrepet for hele Amedia-konsernet finner du på amedia.no/dataangrep

    Design og utvikling av Bonefish.no