Vinnerne av Amedia-konkurransen «Tett På» de siste tre årene er nå endelig klare for å realisere premien med tur til New York og deltakelse på konferansen Advertising Week.
Det var kommunikasjonsbyrået Breakfast som gikk helt til topps i siste utgave av «Tett På», det vil si i 2021. I 2020 var det byrået Stine Livgård som vant, mens Geelmuyden Kiese stakk av med førsteplassen i 2019.
«Tett På» er en konkurranse som kårer den beste reklamen i Amedia Marked sine lokale medier. Hver tertial kåres en vinner – i tillegg kåres en totalvinner ved årets slutt.
Nå når pandemien ser ut til å være mer eller mindre over, så blir det New York-tur på representanter fra alle de tre vinnerne.
– Vi ser nå endelig ut til å være på vei ut av en lang pandemi og flere
av vinnerne har ventet i flere år på å kunne delta på denne reisen. I år vil det derfor være en stor gjeng som reiser sammen, og det ser vi skikkelig frem til, sier markedsansvarlig Maria Madsen hos Amedia Salg og Marked AS.
De reiser til New York 18. september – og returnerer til Norge 22. september.
Fra GK som vant i 2019 reiser Lisa Canneaux, Erik G. Lysø og Øystein Vik. Fra Stine Livgård som vant i 2020 reiser Stine Livgård, Geir Ellefsen og Inger-Anne Hem Andersen. Fra fjorårets vinner Breakfast reiser Henrik Bydal, Jonathan Aglen og Ole Petter Thomassen.
Og fra Amedia reiser Beate Carlsen, Cato Lunde, Petter Sisselberg, Ellen Imsen Hestnes og Maria Madsen.
Her kan du lese mer om «Tett På» og vinnerne de tre siste årene:
Vinner GK fra 2019
Vinner Stine Livgård fra 2020
Vinner Breakfast fra 2021
Ønsker du å melde deg på i årets Tett På konkurranse, kan du lese mer her.