Amedia har en bransjeledende innloggingsgrad med over 80 % innloggede lesere. Dette muliggjør treffsikre målgrupper for våre annonsører.
Du finner en oversikt over alle målgruppene til Amedia her. Det er umulig å lage målgrupper som dekker behovet til alle annonsører. Derfor må vi av og til tenke kreativt for å treffe segmentene vi ønsker. Her er noen eksempler:
Styre i borettslag
Styremedlemmer i borettslag er en ettertraktet målgruppe for mange annonsører. Hvordan kan vi kombinere de eksisterende målgruppene for å øke sannsynligheten for å treffe segmentet? Her kan vi kombinere «leder- og styreverv» målgruppen med «bor i leilighet» målgruppen. Ja, vi vil treffe bredt, men vi vil sikre at vi også treffer det ønskede segmentet.
Beslutningstaker innenfor bygg og anlegg
En annen ettertraktet målgruppe er beslutningstakere innenfor bygg og anlegg. Vi har ingen segmentering på profesjon, så vi må bruke kreativiteten for å kombinere riktige målgrupper. Vi vet at det er mange små entreprenører som er avhengig av varebiler for å frakte utstyr. Vi kan derfor kombinere «leder- og styreverv i SMB» med «eiere av varebil».
Som du ser er mulighetene mange ved å kombinere ulike målgrupper! Vi oppfordrer deg til å gjøre deg kjent med og leke med våre målgrupper. Ønsker du mer informasjon er det bare å ta kontakt med en av våre dyktige selgere.