Native advertising er i vekst og interessen rundt innholdsmarkedsføring er økende blant kundene. Nå har Spray lansert ny nettside for å vise frem hvilke muligheter annonsørene har på Amedia-avisene.

Nettsiden skal være et oppslagsverk der både kunder og Amedias ansatte kan få en oversikt over hva Spray har gjort når det kommer til innholdsmarkedsføring. Den skal gi inspirasjon til hvordan man kan skape gode innholdskampanjer innen ulike bransjer, og vise et mangfold av alt fra små til store kampanjer - både på et nasjonalt og lokalt nivå.
-Etter at Spray ble en del av Amedia så vi behovet for å fornye nettsiden vår med nytt design og mulighet til å kunne vise frem både lokale og nasjonale caser, forteller Monika Sveen, prosjektleder i Spray. Som en del av vår PR-strategi ønsker vi å tydeliggjøre ut i markedet at vi er en del av Amediakonsernet, samtidig som at vi fortsatt skal være det kreative og innovative innholdsbyrået som Spray nettopp er, legger hun til.
Ny visuell profil
Sprays senior designer, Annette Sand, har utviklet den nye profilen. I tillegg til ny nettside, innebærer dette også ny logo, nye presentasjonsmaler, og en tydelig strategi for hvordan merkevaren Spray visuelt skal kommuniseres ut mot kunder og mediebyråer.
- I arbeidet med å utvikle det nye visuelle uttrykket, har vi fokusert på at dette skal knyttes tettere opp mot Amedias profil. Likevel er det hensiktsmessig at vi beholder den posisjonen vi allerede har i markedet som en konkurransedyktig og nytenkende utfordrer, forteller Sand. For å holde sidene levende vil vi fortløpende oppdatere den med nye caser, så følg gjerne med! Avslutter hun.