Amedia Innholdsbyrå har identifisert flere nøkkelfaktorer som gjør innholdsmarkedsføring suksessfullt

    Amedia genererer inntekter med innholdsmarkedsføring

    Publisert: 31. oktober 2023

    Amedia Innholdsbyrå har gjort suksess med innholdsmarkedsføring som engasjerer leseren og viste INMAs medlemmer hvilke nøkkelfaktorer som ligger bak suksessen. 

    Tidligere i høst deltok daglig leder i Amedia Innholdsbyrå, Sara Narvhus Oksdøl på INMAs webinar, Growing native advertising sales through personalization with Amedia. Her viste hun hvordan Amedia Innholdsbyrå leverer innholdsmarkedsføring som er relevant for målgruppen samtidig som det genererer gode resultater for annonsørene. 

    – Vi har klart å identifisere nøkkelfaktorene som gjør innholdsmarkedsføring så vellykket. Med innholdsmarkedsføring har vi høyere CPM-rater enn på bannerannonser på grunn av innholdsrelevans - og fordi publikum har utviklet “bannerblindhet” og har en tendens til å ignorere displayannonser, forteller Oksdøl i webinaret. 


    Oksdøl forteller i webinaret at for å oppnå suksess med innholdsmarkedsføring må innholdet være relevant og verdifullt for leseren. Innholdet må stemme overens med interessene, behovene og preferansene til leseren og fører til høyere engasjement. 


    Les mer om webinaret og hvordan Amedia Innholdsbyrå har lykkes her. 

    Design og utvikling av Bonefish.no