Amedia x Tipio lanserer samarbeid for live shopping 

    Publisert: 13. mars 2023

    Live shopping har tatt verden med storm og er spådd til å stå for opptil 20 % av global netthandel innen 2026. Forbrukere ønsker en mer personlig, interaktiv og morsom handleopplevelse hvor live shopping baner vei. Sammen med Amedia kan vi tilby et helt unikt produkt som markedet ikke har sett før. Vi skal hjelpe lokale og nasjonale bedrifter skape markedsledende tall i form av konvertering til salg og distribusjon.

    - Michael Lybek, CEO og Co-founder Tipio 

     

    Live shopping er en ny og ikke minst veldig morsom måte å skape engasjement og toveis-kommunikasjon med forbrukerne på. Her kan man demonstrere produkter, inspirere og samtidig bygge preferanse og merkevare. I gjennomsnitt har et live shopping event 12,36 min aktiv seertid, 27 % er aktive i chat og sendingene har  24 % konverteringer til kjøp. 

    Amedia er stolte over å være første mediehus som inngår samarbeid med Tipio som fullservice leverandør av live shopping. Med deres ekspertise på live shopping, sammen med Amedias rekkevidde og segmenteringsmuligheter, kan vi tilby en effektiv totalpakke for salgsutløsende reklame. I kombinasjon med merkevarebyggende og taktisk innholdsmarkedsføring fra Amedia Innholdsbyrå kan vi bygge merkevare og drive salg både før, under og etter live shopping-eventet. 

     

    Vi gleder oss til å kunne tilby dette til våre kunder og sammen oppnå svært gode salgsresultater! 

    Er du og din bedrift interessert i live shopping? Ta kontakt med din rådgiver i Amedia.

    Design og utvikling av Bonefish.no