Fornøyde vinnere på Amedia Awards. Foto: Megapiksel

    Petter Jonassen kåret til årets selger i Amedia

    Publisert: 07. november 2022

    Petter Jonassen er kåret til årets selger 2021 i Amedia. Han ble hedret under Amedia Awards som gikk av stabelen torsdag kveld på Quality Hotel Expo Fornebu. Her var over 300 mennesker fra hele Norge samlet til Amedias salgskonferanse.

    Jonassen fikk prisen på bakgrunn av sitt reklamesalg i fjor. Jonassen er Key Account Manager i Amedia Telemark/Agder.

    Det er utrolig motiverende å se at at målrettet jobbing gir effekt! Årets selger sto som mitt øverste mål for 2021. Det er en type utmerkelse jeg har bevist siktet inn mot helt siden jeg fra ung alder viste jeg ville jobbe med salg og ønsket å bli best mulig. Det føles utrolig godt å kunne krysse av for dette målet, og det er mye takket være en utrolig spennende arbeidsplass og gode kolleger, sier Petter Jonassen.

    Juryen besto av salgsdirektør Christian Thu hos Amedia Salg og Marked, konserndirektør Hilde Norddal hos Amedia Salg og Marked, konserndirektør mediehus Pål Eskås i Amedia og salgsdirektør region Øivind Ludvigsen hos Amedia.

    – Petter har levert salgsprestasjoner i toppklasse. Han har vist salgsteft på høyeste nivå – og fortjener virkelig utmerkelsen som årets selger i Amedia i 2021, sier salgsdirektør Christian Thu i Amedia Salg og Marked.

    – Petter er en rollemodell for Amediamåten å selge på. Han jobber med innsikt, leverer verdi for kundene og skaper effekt i alle ledd. Jeg er virkelig stolt over at Petter jobber i Amedia, sier Christian Thu videre.

    Men det var ikke bare Jonassen som fikk heder og ære under Amedia Awards. Sissel Ødemotland Vigre fikk prisen for årets salgsleder. Hun er salgsdirektør i Amedia Nordsjø.

    KAM-teamet Amedia Salg Bergen med Fredrik Newman, Stian Herland Strand, Frida Fjeldsbø Lundberg og May Fjeldstad Iversen ble kåret til årets salgsteam, mens Mirjam Storflor Kjæreng, leder i AdOps hos Amedia Salg og Marked, fikk utnevnelsen årets bidragsyter.

    Årets case ble også premiert under Amedia Awards. Den gikk til «Nasjonalmuseet – kunsten kommer hjem» i regi av Amedia Innholdsbyrå med Marie Kallum som strategisk rådgiver, Annette Sand som senior designer og strategisk rådgiver Monika Sveen.

    – Vi kan se tilbake på mange sterke leveranser i 2021. Vi har en solid salgskultur i hele Amedia som er sterkt representert med vår tilstedeværelse over hele Norge. Det bidrar til å finansiere journalistikken hver eneste dag. Jeg er stolt over det vårt salgsapparat har prestert i 2021. Og den sterke innsatsen fortsetter i 2022, sier konserndirektør Hilde Norddal hos Amedia Salg og Marked.

     

    Design og utvikling av Bonefish.no