Case

Kan lokale stemmer løfte kjedens satsing på frukt og grønt

Kunde

Coop Prix

Periode

Tre uker

Målgruppe

Nye og eksisterende kunder

Format

Native, digitalt og print

Gjennom en innholdskampanje i Amedia sine lokalaviser, ønsket Coop Prix å kommunisere sitt brede utvalg av norsk frukt og grønt til sine kunder.

Kampanjen bestod av 58 artikler som var lokaltilpasset til hver enkelt Coop Prix-butikk. I tillegg ble det bruke en generell artikkel om Coop Prix sin satsing på norsk frukt og grønt. Artiklene ble distribuert over tre uker og i til sammen 59 lokalaviser.

Dette var en kampanje som fikk svært gode tilbakemeldinger fra både kunder og lesere!

Caset har også vunnet to priser:

  • 2.  plass under Mediekonferansen 2021 i kategorien Årets mediekanal
  • Bronsje under Gulltaggen 2021 i kategorien Kanal (Mediestrategi)

Se mer om kampanjen i videoen under.

 

 

Design og utvikling av Bonefish.no